  • Data: 2009-02-27 11:50:22
    Temat: Re: mąż i żona - dwie dg - sprzedaż między nimi
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq wrote:

    > Decyzja dotyczy tylko jednej strony transakcji. I nie upoważnia
    > drugiej strony do zmiany podstawy opodatkowania.

    To wiem, ale wydawało mi się, że takie decyzje się wydaje, gdy
    państwo jakoś traci na tym - np rozliczenia z ryczałtowcem małżonkiem,
    ale jak obie strony są na książce, to czy przepłynie ten towar
    pomiędzy małżonkami za przykładowe100zł czy 200zł nie ma żadnego
    znaczenia dla budżetu, bo opodatkowane tak samo u obu stron.