  • Data: 2009-09-10 12:29:18
    Temat: Re: mandat karny - zakonczenie
    Od: "MIX-NET" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h8aoh0$bg5$1@inews.gazeta.pl...

    > cos w tym jest. Zdziwilo mnie jescze to -pierwszy raz bylem na pietrze- ze
    > ochroniarz wpuszzca pojedynczo na gore
    > wczesniej meldujac przybycie danej osoby przez radio. Czyzby sie czegos
    > bano ? :)

    U mnie dokladnie to samo :) Mialem kontrole ze wzgledu na remanent.
    Przechodzilem na vat i mialem ok 330 zl zwrotu vat. Telefon z US, grzeczna
    Pani ze chca mnie skontrolowac itd. Kiedy mi pasuje doniesc papiery, na
    miejscu smichy chichy. Pelna kulturka. Uchybien z mojej strony 0. 8 stron
    protokolu A4 zapisanego z 2 stron. Okres kontroli od marca 2009 do konca
    lipca 2009. Czyli tyle ile firma istnieje :)

    pozdrawiam
    MIX-NET