  • Data: 2003-11-22 17:55:58
    Temat: Re: mala firma
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > ^^^^^^^
    > [...]
    >

    > Nie no, wzór deklaracji to się zmienił :) i pewnie zauważyłeś :)

    > MF ?? Hm... Dostajesz faktury z MF ?? To my z szacunkiem... ;)
    > Załóżmy że chodziło ci o "MP" :)
    >
    > Jeśli nic nie zmieniałeś to jesteś "normalnym" VATowcem, czyli rozliczasz
    > VAT memoriałowo (za wyjątkiem przypadków, kiedy inaczej :>, na przykład
    > "z terminem płatności" - za telefon, prąd itp).

    Tak gwoli ścicłości:

    Usługi i roboty budowlane - VAT w termnie otrzymania JAKIEJKOLWIEK
    zapłaty, ale nie później niż 30 dni od dokonania sprzedaży (odbioru
    robót, nie wystawienia faktury!!!)

    Swoją drogą - jeżeli kolega cały ten czas sm rozliczłą działalnośc nie
    zapoznając sie z kolejnymi zmianami przepiasów to ja współczuję.

    Bo jeżeli miał księgową to scedował ten nie dający sie ominąc obowiązek
    na nią.
    Ktoś w firmie MUSI BYĆ na bierząco bo będzie nieszczęście...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl