  • Data: 2003-04-24 19:59:24
    Temat: Re: lista materiałów do odliczenia
    Od: "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Urko" <a...@w...pl> se napisał(a)
    > proszę o wskazanie źródła
    > ale i czy kwalifikuje sie do odliczenia
    > płyta elektryczna - jeden US powiedzial mi ze tak inny ze NIE
    > piekarnik - jw
    > zestaw natryskowy
    > drzwi do kabiny natryskowej
    >
    > z góry bardzo dziękuję

    Ponoć to, co jest trwale zamontowane - TAK,
    a więc kabina tak, ale np. szafka, płyta itd.
    już chyba nie. :-/
    A zestaw natryskowy oprócz montowanego na kołki
    uchwytu można odkręcić od baterii w 20 sekund. :-/

    Oni chyba specjalnie tak te przepisy robią, żeby
    lolki z US mogły sobie dowolnie tym żonglować.

    pozdry
    Ciah:o)