  • Data: 2004-09-04 08:38:57
    Temat: Re: licencja na program z Niemiec
    Od: "Beata&Sebastian Zbierscy \(NEO\)" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com> napisał w
    wiadomości news:chb0n5$1ej$1@inews.gazeta.pl...

    > na
    >
    > Firma niemiecka jest zarejestrowana w niemczech i podatki dochodowe placi
    > tylko w swoim kraju.

    IMHO
    o ile w momencie wyplaty firma polska posiadala certyfikat rezydencji
    podatkowej to
    zgodnie z updop i umowa z niemcami o unikaniu podwojnego opod. płatnik nie
    ma obowiązku podrania zryczltowanego
    podatku dochodowego , ale o ile wiem tylko do konca tego roku
    od 2005 wchodzi nowa ratyfikowana w tym roku umowa, gdzie nawet w przypadku
    posiadania tego certyfikatu
    trzeba będzie odprowadzic podatek w polsce (deklaracja IFT bodajze),
    otylix