  • Data: 2006-04-23 13:20:19
    Temat: Re: legalizacja Windowsów ?
    Od: "Młody" <magusz[ciach]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    > Mogę się mylić.
    > Kiedyś było tak, że wystarczyło kupić np ze stacją dysków albo np pamięcią
    > i zainstalować. Trzeba było mieć dwa z trzech elementów: faktura, naklejka
    > na obudowie, oryginalny nośnik.
    > Nie wiem jak teraz.

    Witam,
    Rok temu czytałem licencję MS co do Windows w wersji OEM.
    Fakty:
    - soft OEM można zakupić wyłącznie z elementem niezbędnym do
    uruchomienia komputera.
    - soft jest oryginalny gdy posiadasz: naklejkę na kompie ( ale nie na
    blachach bocznych bo można je przenieść), f/v dokumentująca zakup softu ( i
    elementu kompa), oryginalny nośnik z hologramem i licencje.

    W przypadku pakietu Office jest gorzej. Soft w wersji OEM może być zakupiony
    wyłącznie z nowym zestawem komputerowym.

    Powtarzam, są to informacje z przed roku ze strony MS.

    Pozdrowienia