  • Data: 2007-05-08 07:57:09
    Temat: Re: kupno samochodu w VAT-7
    Od: "Malina" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znalazłam już odpowiedź na pierwsze pytanie :-)

    http://www.gofin.pl/6,297,1486,78935.html?PHPSESSID=
    2afaf07862a65bc00cf95933a49a5880
    Analizując poszczególne pozycje deklaracji VAT-7, podatnik rozliczając
    omawiane nabycie będzie musiał wypełnić:

    a.. poz. 44 deklaracji VAT-7 - wykazując w niej wartość netto zakupionego
    samochodu stanowiącego środek trwały,

    b.. poz. 45 deklaracji VAT-7 - wykazując w niej kwotę podatku naliczonego,
    ale tylko w takiej wysokości, w jakiej przysługuje podatnikowi prawo do
    odliczenia podatku.
    W takim razie jeszcze jedno pytanie - czy fakt, iż samochód kupiony jest na
    kredyt ma tu jakieś znaczenie i powoduje jakieś zmiany w rozliczeniu VAT i
    wypełnieniu deklaracji?
    No i cały czas zastanawiam się czy ten VAT mogę rozliczac biezacymi
    fakturami?