  • Data: 2009-03-27 21:40:31
    Temat: Re: ksiega przychodow w excelu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > No to jest lekko inaczej. Owszem, pewnie są szemrane biura, ale rozsądny
    > klient podpisuje z biurem pewnie umowę o tajności. A korzystanie z usług
    > online w taki sposób to proszenie się o kłopoty.

    Online nie ma tu nic do rzeczy.

    Według wyników badań, które jakiś czas temu czytałem, blisko 80% włamań
    i wycieków danych było wspomaganych w mniej lub bardziej świadomy sposób
    z wewnątrz instytucji, przez jej pracowników.

    Tak więc jak zwykle najsłabszym ogniwem jest człowiek i nie masz
    absolutnie *żadnych* gwarancji, że Twoje dane nie wyciekną z nawet
    najbardziej zaufanego biura rachunkowego.

    Piotrek