  • Data: 2003-12-02 05:42:13
    Temat: Re: kratka i uzywane auto "po leasingu"
    Od: "PiracyOEM" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Kopec" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bqd4j1$t38$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam ,
    >

    > mam takie pytanko, tamat sie przewijal ale .....
    >
    > czy jesli bym kupil samochod "osobowy" z homologacja (kratka) na swoja
    firme
    > uzywany od firmy leasingowej (ktos tam zrezygnowal , nie splacil czasami
    > ponoc takie sprzedaja) to moglbym odpisac sobie vat ?
    > Jesli tak to czy moge to zrobic po nowym roku ?
    >
    > pozdrawiam, dziakuje za wszelkie info

    Ogolnie mowiac, mozna odliczyc sobie VAT od kazdego samochodu ciezarowego,
    ktory sie kupilo na fakture (oczywiscie jak sie prowadzi DG, a nie jako
    osoba fizyczna). Po nowym roku, jesli sie nic nie zmieni, to tez. Z tego co
    slyszalem, to nie zmienia sie przepisy podatkowe zwiazane z samochodami i
    VAT, natomiast zmieni sie sposob klasyfikacji samochdow ciezarowych
    (homologacja). Sadze, ze samochody, ktore do tej pory byly zarejestrowane
    jako ciezarowe, takimi pozostana.