  • Data: 2003-09-25 21:02:54
    Temat: Re: koszt uzyskania
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@S...pl news:bkvjdh$qqu$1@atlantis.news.tpi.pl

    > zakładam, że to "przekazanie praw autorskich", zatem
    > brutto 1550
    > KUP 50% 775
    > podstawa opodatkowania 775
    > zaliczka na podatek 20% 155 zł
    > do wypłaty 1550-155=1395 zet

    DOkladniej, chodzilo nie tyle o sam program - co o rysunek 3D (wykonany z
    pomoca prograu... ale to nie istotne jednak) one byly przedmiotem
    zamowienia, wykonane w/g podanych mi zalozen, wykorzystane jednorazowo na
    prezentacji.

    Czy mozna jakos jeszcze obnizyc ten podatek, np. podiagnac to pod licencje
    (np ze pozwalam im pokazywac publicznie ten rysunek przez rok) lub tez pod
    dzielo artystyczne (faktycznie chodzilo o rysunek ozdobny, a nie np. jakis
    projekt uzadzenia itd)?

    Czy z tego 1395 pln ktore policzylas - ile mi zostanie w kieszenie do
    dowolnego wydania, tzn czy z tych 1395 nie musze jeszcze odlozyc iles % na
    zaplacenie pozniej podatku?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )