  • Data: 2002-05-08 11:06:16
    Temat: Re: koszt poniesiony
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 May 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ > >+ Jestes pewien, ze caly ZUS kasowo?
    [...]
    >+ Nie marudze :-)
    >+ Tez mysle o spolecznych.

    ...do tego miałem na myśli "za siebie" :( (thx, Maddy)

    >+ W ktorym miejscu art. 23 ust.1 dolozyli przepis zabraniajacy memorialowego
    >+ potraktowania skladek "spolecznych" podatnika?

    A możesz jeszcze powiedzieć, jakiej to ustawy ów art.23 ?
    Bo u mnie UoPDoOF ma w tym miejscu (z komentarzem inforu)
    +++++++
    Art. 23. [ Wydatki nie uznawane za koszty uzyskania przychodów ]

    1. Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów:
    -------

    >+ Tak czesto zmieniaja te przepisy, ze juz mi ciezko nadazyc :-))

    Myślisz że też powinienem aktualizować ?? :O -:) !

    A co do meritum - to rzeczywiście, przeczytałem raz jeszcze
    i z art. 26.1.2.a wynika tylko, że *o ile nie są zaliczone w KUP*
    to odlicza się od podstawy składki zapłacone. Czy jakiś
    przepis "blokuje" memoriałowe zaliczenie *w KUP* to chwilowo
    nie wiem: zdaje się że ty już kilka razy wałkowałeś ten
    problem ;) ?

    Pozdrowienia, Gotfryd