    From: ArturS <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszt cb radia w reklamie
    Date: Sun, 16 Dec 2007 20:58:38 +0100
    Sender: Artur <>

    "Kriss" swoja wiadomoscia sprowokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    <ciach>
    > Jesli ktoś pisze , że chce CB
    > do działalności reklamowej , zamiast napisać - mam firmę reklamową i chcę
    > kupić CB do samochodu - czy mogę w koszty - to otrzymuje komunikat - że
    > reklamować się w paśmie amatorskim nie może.

    Przepraszam kolego, ale jeśli to było do mnie, to chyba nie przeczytałeś
    uważnie mojego pytania, bo nigdzie nie napisałem, że CB ma służyć do
    reklamy. Napisałem, że prowadzę DG, której głównym przedmiotem jest
    reklama, tak na prawdę zajmuję się zupełnie innymi rzeczami, ale to nie
    istotne.
    Pawelj, dzięki za podopowiedź.

    --
    pozdrawiam

    "Tragedia: zakochać się w twarzy, a ożenić się z całą dziewczyną." - Julian
    Tuwim

    http://www.esurfland.pl