  • Data: 2006-02-05 23:00:07
    Temat: Re: korekta zeznania rocznego
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:ds5qmf$m18$5@inews.gazeta.pl...

    > To spróbuj odzyskać nadpłacony podatek np. za 2000 rok. Życzę
    > powodzenia.

    Odzyskanie zapłaconego podatku ma się nijak do możliwości złożenia korekty.
    Korektę możesz składać.
    Choćby po to, aby np. "wyprowadzić na prostą" dużą ulgę budowlaną jak
    się coś źle rozliczyło w latach poprzednich.
    Części podatku nie odzyskasz, ale dzięki korekcie da się odzyskać
    podatek z lat następnych.
    bez korekty od początku nie jesteś wstanie tego zrobić.