    From: walfal <w...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: korekta do korekty
    Date: Sat, 07 Dec 2002 10:48:36 +0100

    Dnia 06-12-2002 15:52, Użytkownik magdap napisał:
    > Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości

    > kurcze, teraz mam dwie sprzeczne odp.:(, co mam robic, moze ktos zna zapis w
    > ustawie?

    Kaizen mnie przekonał. I wtej chwili jestem zdania, że przy jednostkowym
    przypadku
    jest to problem techiczny tzn. nie ma znaczenia do którego dokumentu
    odniesiesz kolejną fakturę korygującą, byle suma wszystkich dawała
    poprawną wartośc. Zaś przy działalności, w której konieczność
    korygowania będzie częstsza to sposób opisany przez Kaizena jest
    sensowniejszy. Niestety mój prymitywny program dGcs nie pozwala na takie
    postępowanie.
    Pozdrawiam WitoldG.