  • Data: 2002-04-08 21:21:00
    Temat: Re: kontrakt menedżerski a działalność
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Apr 2002, inkoguto wrote:
    [...]
    >+ > Mianowicie: odbiorca usługi odliczył sobie
    >+ > VAT którego "nie było" ! To, że wykonawca go NALICZYŁ i ODPROWADZIŁ
    >+ > "ich" nie interesuje [...]
    >+ A ja myślę, że problem kontrolerów skarbowych jest trywialny.
    [...]
    >+ Niesłusznie naliczone kary są zwracane z naszych wspólnych pieniędzy.
    [...]
    >+ A z czego ? Z moich i moich pobratymców pieniędzy. A kontroler skarbowy,
    >+ niewiniątko, się cieszy z premii....

    W całej rozciągłości masz rację.
    Tyle że "pierwszymi winnymi" są ustawodawcy, którzy TAK ustawili
    działanie "aparatu" -:( (źle: DOPUŚCILI że TAK MOŻNA).

    >+ Jakby raz czy drugi zapłacił ze swoich,

    O to to. Jakoś jak chodzi o swoją forsę to człowiek potrafi myśleć
    i nie rzucać się łapczywie na pierwszy lepszy kąsek (który trzeba
    będzie oddać z odsetkami :>)
    "DG osobista" 'odpowiada całym swoim majątkiem', nic
    ponad zwykłą równowagę nie jest potrzebne. Nienależne koszty ?
    - to zwrócić (z odsetkami).

    >+ albo wyleciał z roboty,

    E tam, kiepski patent, nie działa.
    Wiesz co się działo w państwach, w których była cenzura
    represyjna (tj. za naruszenie ustawy "ktoś" musiał wylecieć
    z roboty) ?
    Ano - zastępcą redaktora naczelnego zostawał pierwszy
    z brzegu bezrobotny :> (z założeniem że wcześniej czy
    później wyleci i 3 lata dostanie :>)
    [...]
    >+ Odbiorca zaś, odliczył VAT, który był na fakturze i został państwu

    W całej rozciagłości się zgadzam ! (i profilaktycznie
    cytuję co napisałem :))

    Pozdrowienia, Gotfryd