  • Data: 2002-04-08 11:28:51
    Temat: Re: konto firmowe?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 7 Apr 2002, MarekF wrote:
    [...]
    >+ Witam
    >+ Moze jestem do tylu, ale jezeli tak to zglosze dzialalnosc bez posiadania
    >+ konta,

    To na pewno - sam zakładałem "po" -:)

    >+ regonu.

    ...ale po złożeniu wniosku...

    >+ Bez adresu firmy tez mozna?

    Hm...
    Musisz podać:
    - adres pod którym prowadzisz działalność; na zdrowy rozum
    działalność "objazdowa" (ew. "u klienta" - np. murarz !)
    powinna dać się prowadzić bez "stałego miejsca"; ktoś
    skomentuje ?
    - adres gdzie leżą dokumenty; tu - jeśli masz zamiar - możesz
    zadeklarować biuro podatkowe (i podać jego adres)

    >+ Podatki bede placil w kasie US.

    KPiR i VAT ci *nie przyjmą[1]* !
    "Kartę" tak, jak ryczałt to nie wiem.

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] "wyjątkowo" podobno da się załatwić - idziesz i tłumaczysz
    że "tu zamknąłeś a tam jeszcze nie otwarło się" alo wręcz
    mówisz że umowa z Inteligo "idzie" - co zreztą jest prawdą,
    bo potrafi "isć" trzy tygodnie !