    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: konto firmowe
    Date: Mon, 02 Feb 2009 15:44:55 +0100

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 02 luty 2009 13:54
    (autor Piotr
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gm6ob4$2jc$1@news.vectranet.pl>):

    > Tak z ciekawości: dzisiaj obudzili się z BPH i dzwonili z "najlepszą
    > ofertą na rynku" i pan przyznał że informacje o nowych firmach czerpią
    > całkiem legalnie z GUS.

    Ja zawsze odbieram w stylu ,,co pan chce u mnie kupić''. Najczęściej są
    mocno zdezorientowani, bo tego nie przewiduje ich drzewko postępowania z
    klientem.

    A jak się zagapię, to staram się późniejsze ich słowa wykorzystać do
    udawania, że nie wiem o co chodzi. Kiedyś dzwoni babka, że ma dla mnie
    przygotowany telefon jakiśtam. Więc natychmiast się ucieszyłem, że dobrze,
    że dzwoni, że faktycznie nie zamawiałem telefonu i że proszę o informację,
    kto go zamówił i w jakich okolicznościach, bo jak tylko z nią skończę
    rozmawiać, to będę składał zawiadomienie do prokuratury.

    W ogóle oni są śmieszni, bo zamiast powiedzieć wprost, że dzwonią, bo chcą
    mi coś sprzedać i dać się spławić, to kręcą, kombinują, używają durnych
    zdań ,,dzwonię, bo mam tu dla pana przygotowany telefon''...

    A propos spamu, niedawno dostałem spam od gościa, który próbował mi wcisnąć
    pozycjonowanie stron w guglu. Odpisałem mu tak:

    ,,czemu sam nie wierzysz w skuteczność swojego pozycjonowania? Przecież
    jakbym chciał coś u ciebie kupić, użyłbym wyszukiwarki. Zadbaj więc o
    wypozycjonowanie się tamże, a nie zniżaj do tak podłej formy egzystencji
    sieciowej, jaką jest spam. Zatruwasz mi życie. Wiesz o tym?
    Nienawidzę cię całym sobą i choćbyś był ostatnim usługodawcą w kosmosie, i
    tak nie skorzystam z twoich usług. I wszystko to osiągnąłeś tym jednym
    spamem. A wystarczyło się dobrze wypozycjonować, zamiast słać spam. No ale
    tego nie umiesz. ''

    Świat byłby piękny, jakby nie było spamerów. Ciekawe skąd oni się biorą.
    Przecież każdy normalny człowiek chce coś kupić i dopiero potem szuka
    gdzie. Więc wysyłanie gówna i tak nic nie da, trzeba przypadkowo trafić w
    kogoś, kto właśnie siadał do szukania, gdzie coś kupić.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2