  • Data: 2009-01-31 10:53:01
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: "AF" <w...@i...pl.to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Zaloz sobie w mBanku. Kosztuje zero zlotych. Jak sie troche kasy od
    > kontrahentow uzbiera, to sobie zrob przelew (1 zl) na osobiste w mBanku i
    > tam ju zrozdysponowuj do woli.
    > Z firmowego masz darmowe przelewy do ZUS i US.
    > Dodatkowo, oprocz mBiznes konta zaloz sobie mBiznes Maxa - i tam kaz kase
    > wplacac odbiorcom - jest to rachunek oprocentowany.
    > Wedlug mnie przy dzisiejszej ofercie bankow uzywanie konta osobistego w
    > celach firmowych jest bez sensu... - no chyba, ze ma Ci ono sluzyc tylko
    > do wplat do ZUS czy US a nie do przyjmowania naleznosci od kontrahentow...
> [...]

    Stoję przed wyborem banku na DG i zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
    zakładam konto mBiznes Maxa i tam wpłacają mi odbiorcy. Z tego też konta
    płacę ZUS, US, za zakupy firmowe itd. Mam konto osobiste w BPH (pozostało z
    zaszłości). Rozumiem, że moge sobie przelewać kasę miedzy tymi kontami do
    woli?

    Bo z mBankiem jest problem w przypadku otrzymania kasy w gotówce, w tedy
    należy szukać wpłakomatu a w mojej miejscowości nie ma :( . Jazda 30 km do
    wpłakomatu nie bardzo mi się widzi. Dlatego też jak pisali inni w tym watku,
    czy moge np. wplacic na osobiste w BPH i wtedy przelew na mBiznes? Jak
    powinnia wygladać procedura w przypadku otrzymania kasy w gotówce?

    Czy aby kasa stala się osobista to muszę z konta mBiznes przelac na konto
    osobiste? Czy też moge juz sobie wydawać na osobiste zachcianki z konta
    firmowego?
    Wszystkie pytania dotyczą DG.

    Pozdrawiam i dziękuę za odpowiedzi.
    AF