  • Data: 2002-12-01 14:49:33
    Temat: Re: komputer -> środek trwały
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wróbel" <n...@i...pl>
    napisał w wiadomości
    news:ascjit$epn$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Nie mam rachunków zakupu cześci więc musiałbym
    go chyba wycenić na oko...
    Nie wiem jak teraz ale kiedyś to można było zrobić
    wycenę własną na podstawie cen sprzętu "na twoim
    terenie" o podobnej/identycznej konfiguracji,
    załączało się cenniki z prasy, sklepów, giełdy
    itp.

    > Mam wiecej pytań na temat środków trwałych...
    czy znacie może jakiś link z
    > opisem tego zagadnienia ?

    Np. archiwum tej grupy
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=p
    l.soc.prawo.podatki
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.s
    oc.prawo.podatki&year=2002&month=12

    > np. Jak rozbudować komputer będący środkiem
    trwałym ?

    Też tam było i to nawet w ostatnim miesiącu

    Sark