  • Data: 2004-02-20 12:17:10
    Temat: Re: kasa fiskalna ??
    Od: "beztrabek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kasy rejestrujące

    Wszyscy podatnicy rozpoczynający działalność gospodarczą w 2004 r.
    obowiązani są do rozpoczęcia ewidencjonowania obrotu i podatku przy użyciu
    kas rejestrujących, jeżeli ich obrót w transakcjach z osobami fizycznymi
    nieprowadzącymi działalności gospodarczej i rolnikami przekroczy kwotę 20
    000 zł. Rozpoczynając ewidencjonowanie obrotu i kwot podatku będziesz mógł
    odliczyć od podatku należnego kwotę wydatkowaną na zakup każdej kasy
    rejestrującej w wysokości 50% jej ceny zakupu (bez podatku od towarów i
    usług), nie więcej jednak niż 2 500 zł.