  • Data: 2010-03-03 08:21:25
    Temat: Re: kasa fiskalna...
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Mar 2010 09:05:56 +0100, "M" <o...@f...pl> wrote:

    >>>Pozdrowienia
    >>>

    >> http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=zmiana
    +miejsca+zainstalowania+kasy+fiskalnej&lr=&btnG=Szuk
    aj+w+Google

    >nie znalazlem watku odnosnie kont allegro

    Możesz zmienić miejsce instalacji kasy fiskalnej - poza rozszerzeniem
    wpisu do ewidencji o nowe miejsce prowadzenia działalności
    wysyłasz/zanosisz do US pisemko o zmianie miejsca instalacji kasy a
    nagłówek paragonu zmieniasz we własnym zakresie (instrukcja kasy).
    Miałem identyczną sytuację i przeprowadziłem to w ten sposób.