  • Data: 2004-05-21 20:43:05
    Temat: Re: jednoosobowa spolka cywilna?
    Od: "Jurek Wawro" <p...@t...tpi.pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news":

    > Powiadasz że wspólnik nie ma ŻADNYCH dochodów, czy nie przyjmujesz
    > do wiadomości że większa część jest "odliczalna" ?
    > Owszem, to że trzeba płacić podatek (0,5% i będzie rósł) tylko
    > z powodu utrzymywania kolejnej DG to rozbój. Ale nie na kwotę
    > 200 zł miesięcznie :]

    Ja nie wiem jakie on ma dochody - co mnie to obchodzi?
    Z tytulu udzialu w naszej spółce ma zbyt mało, by móc od podatku odliczyć
    składkę na ub.zdr.
    Zaproponował rozwiązanie spółki, co dla nas jest kłopotliwe (z powodów jakie
    podałem).
    Mniejsza zresztą o to. Ja wiem, że jak ktoś obraca milionami, to takie
    problemy mogą go śmieszyć. Tylko niech mi nikt nie mówi o wspieraniu drobnej
    przedsiębiorczości bo szlag mnie trafia. Mój krewny prwadzi działalnosć
    gospodarczą w Kanadzie. Na pytanie o to jaką ma księgowość zrobił głupią
    minę i syptał: a co to - ja mam fabrykę, żeby księgowość prowadzić?

    J.