  • Data: 2002-07-11 14:51:09
    Temat: Re: jakie raporty ZUS
    Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ktp napisał(a):
    > szczegóły dotyczące każdego człowieka
    > załatwiasz na RNA (ewentualnie RSA, RZA)

    A jeśli dotychczas płaciłem za siebie tylko ubezp. zdrowotne to
    teraz składam za siebie ZUS RZA? Czy nadal wypełniam część XI na ZUS
    DRA?
    I naprawdę ostatnie już pytanie :) Część III B raportu ZUS RNA, poz.
    07 i 08. oraz 09 i 10. W płatniku wylicza mi składki płacone przez
    ubez. takie same ja przez płatnika. Chyba powinno być 0,00 w poz. 07
    i 08 skoro ja płacę za ubezp jako jego płatnik...?

    --
    Pozdrowienia,
    Robert