  • Data: 2004-01-25 15:09:40
    Temat: Re: jaki mogę miesięcznie wykorzytać limit kilometrów
    Od: "Julius" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto Ci naopowiadał że sa jakies limity kilometrów?

    Widocznie źle coś kiedyś zrozumiałem. Te wątki o samochodach tak często się
    pojawiają, że przestałem je czytać myśląc, że już wiem o co chodzi.

    A korzystając z uprzejmości, to rozumiem, że km rozliczam według
    obowiązującej stawki. Czy obliczona kwota musi mieć pokrycie w fakturach za
    paliwo? Bo gdzieś widziałem, że wpisujemy w koszty mniejszą z kwot: faktury
    za paliwo lub wynikającą z liczby przejechanych kilometrów * stawka. I czy
    na pewno nie ma znaczenia fakt, że jestem tylko współwłaścicelem auta i nie
    jest ono zarejestrowane na firmę?

    Pozdrawiam
    Julius