eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijaki jest ostateczny termin dostarczenia PIT przez pracodawce bylemu pracownikowi? › Re: jaki jest ostateczny termin dostarczenia PIT przez pracodawce bylemu pracownikowi?
  • Data: 2003-03-16 14:00:20
    Temat: Re: jaki jest ostateczny termin dostarczenia PIT przez pracodawce bylemu pracownikowi?
    Od: Gosia<g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wszystkich sporządzających PIT-11, w tym organy rentowe
    przesyłające PIT-11A wskazanym osobom, obowiązują te same
    terminy. Tak więc informacja ta musi być gotowa do 17 marca,
    doręczona podatnikowi do 31 marca, a przekazana do urzędu
    skarbowego do 15 kwietnia.

    Co ważne, jeśli obowiązek poboru zaliczek na podatek ustał w ciągu
    roku podatkowego, bo np. pracownik odszedł z pracy czy przeszedł na
    emeryturę, zakład pracy (płatnik) musi sporządzić PIT-11 i przesłać go
    podatnikowi oraz do urzędu skarbowego do 15 dnia miesiąca
    następującego po tym, w którym pobrał ostatnią zaliczkę (art. 39 ust.
    2 ustawy o podatku dochodowymn od osób fizycznych; dalej: updf).
    Jeżeli jednak pracownik odszedł z pracy 31 grudnia 2002 r., PIT-11
    sporządza się do 17 marca 2003 r.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1