    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak znalezc dobre biuro rachunkowe
    Date: Thu, 18 May 2006 13:42:37 +0200

    Mariusz Kropiwnicki napisał(a):

    > W twoim rozumowaniu jest błąd: jak możesz nie martwić się do końca
    > życia podatkami, skoro gdy "postarasz się" o potomka to ci dop...? :)

    No oczywiście chciałbym żeby ten podatek był niski. :)

    > Jeżeli chciałbyś się nie martwić podatkami przez całe życie to
    > jedyny słuszny podatek, jaki mógłby być, to podatek płacony po twojej
    > śmierci z tkz. "masy spadkowej".

    Ja trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem. Wg. mojej koncepcji podatek ma
    być płacony raz w życiu - ale niekoniecznie zaraz po urodzeniu.

    Oczywiście jeżeli rodzice mają kasę, to wtedy płacą, ale jak nie mają,
    to młodzianin płaci powiedzmy przed jakąś granicą wiekową.

    p. m.