  • Data: 2006-05-17 17:43:17
    Temat: Re: jak znalezc dobre biuro rachunkowe
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr napisał(a):
    > rozejrzyj
    >
    > Mozesz polecic konkretne ksiazki, ale takie lopatologiczne?
    >
    > Swoja droga smutne spostrzezenie - nie dosc, ze trzeba placic podatki to
    > jeszcze bedac informatykiem, fryzjerem czy monterem trzeba byc specem od
    > rachunkowosci i zawilych przepisow podatkowych. Przeciez to wszystko powinno
    > byc proste, by nie poswiecac temu wiecej niz godzine miesiecznie....
    > Marzenia.....

    No ale nie wiem czemu to ma być smutne. Jeżeli chcesz tylko się skupić
    na byciu fryzjerem czy informatykiem, to zatrudniasz się na stanowisku
    fryzjera i informatyka, i twoim jedynym zadaniem jest wykonywać
    sumiennie polecenia szefa, zaś jedynym ryzykiem jest trzykrotność pensji .

    Zaś skoro jesteś przedsiębiorcą, naturalne jest że że musisz się znać na
    podatkach, marketingu, PR i innych (lub jesteś bogaty i masz od tego
    swoich ludzi), oraz ponosić konsekwencje nieznajomości tych tematów.

    p. m.