    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jak 'zatrudnic' brata
    Date: Wed, 29 Jun 2011 11:50:02 +0200

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 12:51:48 +0200, SDD napisał(a):

    > [..] Choc oczywiscie jak sie uprzec, to i dzielo przejdzie - ale raczej
    > takie na standardowe KUP (20%).

    Hmmm... i co by miało być rezultatem tej umowy, tego dzieła? :)
    Bo UoD jest umową rezultatu, a nie starannego wykonania.
    Dla przykładu, np. wykonanie analizy prawnej konkretnej sytuacji lub
    doprowadzenie do konkretnej sytuacji może być dziełem, natomiast usługa
    stałej konsultacji prawnej dziełem już nie jest.
    I jakim sposobem chciałbyś by w imieniu zamawiającego, taki wykonawca
    wystawiał faktury VAT?
    Pytam całkiem poważnie, wrzucił byś orientacyjny tekst co stanowiłoby
    przedmiot takiej UoD?