  • Data: 2003-04-14 07:37:56
    Temat: Re: jak wyglada refaktura??
    Od: "Joanna G." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Tak wystawia sie fakture VAT ale zeby bylo wiadomo iz chodzi o tak zwana
    refakture najlepiej napisac ,co sie refakturuje w rubryczce "przedmiot
    sprzedazy" (np.refaktura przesylek pocztowch). Ja tak wystawialam refaktury
    i ksiegowosc jednej i drugiej firmy uznala to bez zadnego problemu i stosuje
    to do dzisiaj.

    Pozdrawiam,
    Joanna

    Uzytkownik "dan" <d...@p...pl> napisal w wiadomosci