  • Data: 2011-12-30 17:38:52
    Temat: Re: jak uniknąć PCC za użyczenie konta bankowego
    Od: "kowalkipiotrd" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Khm... a ten komornik nie będzie "miał wiedzy" o nieruchomości
    > ojca, że się nie zainteresuje gdzie się pieniądze podziały? ;)
    > (rozważania o wyjawieniu majątku pomijam, bo widać nie wchodzą
    > w rachubę)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    To zależy od tego czy poszukiwania majątku przeprowadzane przez
    komornika są przeprowadzane w treści *zupełnej* czy tylko w treści
    *aktualnej*
    Elektronicznych Księg Wieczystych. Może ktoś mi odpowie?

    Poza tym księgę można zamknąć po przeniesieniu z niej wszystkich
    wpisów własności - na nowych właścicieli do nowych ksiąg wieczystych.
    A wątpię żeby poszukiwania komornika dotyczyły ksiąg zamkniętych.