  • Data: 2002-10-05 22:03:41
    Temat: Re: jak to jest z tym vatem
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@p...onet.pl> wrote:

    > aktualnie prowadzę działalność i jestem zwolniony z vat
    > chcałbym pośredniczyć w zbieraniu ogłoszeń do jednej z gazet
    > (poszerzenie aktualnej działalności)
    > czy mogę w trakcie roku zostać płatnikiem vat, czy się mi to opłaca
    > czy będę musiał zakupić kasę fiskalną
    > być może znacie temat - proszę o podpowiedzi

    Zgłoszenie do VAT-u możesz złożyć w każdej chwili. Pamiętaj jednak,
    że jak raz zostaniesz vatowcem to już do końca życia.
    Zresztą to raczej nic strasznego poza dodatkowymi obowiązkami, jak
    prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupu, składanie co miesiąc
    deklaracji VAT 7 , obliczanie należnego VAT-u no i wpłacanie go
    do 25 kazdego m-ca.
    Aha. Niestety, zgłoszenie kosztuje w tej chwili 152 zł.

    Andrzej