  • Data: 2012-08-01 14:49:02
    Temat: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Wojciech,

    Wednesday, August 1, 2012, 2:34:10 PM, you wrote:

    > [... ciach kolejną bufonadę ...]

    Niewygodną argumentację kasujesz? A mi zarzucałes trolling i
    manipulację? Przywrócę:

    GDZIE tu jest jakakolwiek bufonada? Jest proste stwierdzenie faktów.
    Od samego początku piszę, że kupujący ma się chronić umową a ty stale
    chcesz praw majątkowych, które kupującemu nic nie dają istotnego.

    [... bezsensowne wycieczki osobiste i prowokacje ...]

    --
    RoMan