  • Data: 2006-02-08 22:23:34
    Temat: Re: jak dlugo trzymac dokumenty?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Feb 2006, Nixe wrote:

    > W wiadomości <news:ds8ie2$8ku$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > 50 lat??? Po co komu akta po takim czasie?

    Spytaj tych pracowników którym ZUS "z braku dowodów" zaliczył lata
    pracy ale przyjął zero lub minimalną pensję do policzenia podstawy
    emerytury....
    Ustawodawca przyjął że jak raz się okazało, że po wyrzuceniu akt
    przez pracodawców w ZUSie NIE MA żadnych danych to pewnie drugi
    raz też może tak być.
    Szczerze mówiąc ciekaw jestem jak dane w ZUSie są archiwizowane...
    Mam na myśli trwałość nośników.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)