  • Data: 2005-01-06 13:50:59
    Temat: Re: import z chin - jaka firma?
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "new one"

    > nie zalapalem o co ci chodzi.
    > ja pytalem jaka kwote ma na mysli
    >
    > a wracajac do meritum:
    > oprocz citu19% [jesli wybierze liniowy] dodatkowo dojdzie mu:
    > -1361,96 zł - Podstawa ZUS dla prowadzących działalność od 12.2004

    te 1361 to oplata comiesieczna? bo jesli tak to automatycznie moj biznes
    przestaje byc oplacalny (12*1360 = 16320, a mam w planie zarabiac 20,000
    rocznie). Czyli pewnie po podliczeniu wszystkich oplat wyjdzie ze jeszcze
    trzeba bedzie do tego doplacac..... porazka

    chyba ze sa jakies inne, bardziej liberalne rozwiazania