  • Data: 2008-07-25 17:40:20
    Temat: Re: import z USA
    Od: Turbulizator <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    andreas pisze:

    > Cieszy mnie, że zrozumiałeś swój błąd

    Zaraz,... czyli idąc Twoim tokiem myślenia, stawianie pytań na grupach
    jest błędem?

    > Wiem co napisałeś. Tak nie pisza osoby, które cokolwiek wiedzą.

    Człowiek się uczy całe życie, Ty również, pomimo tego że wyraźnie
    zaznaczasz osiągnięty pułap.

    > Wiem. Chciałes za darmo poznać czyjąś zdobywaną latami i kosztującą spore
    > pieniądze wiedzę.

    Twoje odpowiedzi są monotematyczne. Nawiasem- co w tym złego.
    Przecież całego ogromu swojej wiedzy nie przekażesz mi w 5 minut, no
    chyba że..

    > i już ci radzę: skontaktuj się z
    > najbliższym biurem księgowym i agencją celną i zleć im poradę.

    Niewątpliwie to zrobię. Swoją drogą jestem przekonany że to wszystko co
    możesz mi poradzić na moje pytanie, ale nie przejmuj się nikt nie jest
    alfą i omegą ;)

    > I zapytam jeszcze raz. Na jaką darmową usługę mogą liczyć u ciebie ci
    > dyskutanci, którzy cie dogłęnbie poinformują?

    Na taką nie z Twojej branży- niestety.