  • Data: 2003-06-17 11:57:53
    Temat: Re: ile w tym roku ...?
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Że tak powiem - nie ma w tym podejściu jakiegoś braku logiki ??
    > Zakładając że pracownikom chcesz wypłacić nn zł - to jak
    > dostaną je w postaci premi czy czegokolwiek podobnego doliczysz
    > ponad 40% ZUSopodatków. A jeśli fundusz jest - to "gruszkowe" :)
    > idzie zdaje się bez narzutów...

    Świadczenie urlopowe jest ozusowane. Kurdelebele.

    Co innego fundusz świadczeń socjalnych pod pewnymi warunkami ... ale nie
    świadczenie urlopowe ...

    a Człowiek zapytał czy można nie wypłacać ... a ja odpowiadam .....
    MOŻNA NIE PŁACIĆ ŚWIADCZENIA URLOPOWEGO ..... jeśli taka wola pracodawcy

    Jacku ja wiem o c Ci chodzi ... po prostu nie wypłacaj świadczeń urlopowych
    ... będziesz ok....

    pozdrawiam
    fart