  • Data: 2006-04-06 22:08:43
    Temat: Re: idę na emerytur
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Apr 2006, Zuzanna wrote:

    > sp. z o.o. musi mieć 50.000,- udziałów.I znów te wpisy sądowe.Nie mam na to
    > specjalnej ochoty.Drugi wspólnik nie wchodzi w grę , bo musiałby mnie
    > spłacić.

    Mógłby wziąć MNIEJ udziału w spółce niż połowę!
    I polecam spescygnaturkę..... celowo bez delimitera (żeby nie
    wycięło automatycznie :])

    > Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał
    [...cytat...]
    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?