  • Data: 2003-08-28 20:14:50
    Temat: Re: hipoteka a PCC-1
    Od: "Slayer" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > -----

    > A nie łapie się to przypadkiem na:
    >
    > +++++++
    > 2. Płatnikami podatku są:
    >
    > 1) notariusze - od czynności cywilnoprawnych dokonywanych
    > w formie aktu notarialnego,

    umowę ustanowienia hipoteki (zwykłej tj. 0,1% podatku, lub kaucynej 19zł )
    załatwia się w miejscu zamieszkania (siedziby) jednej ze stron czynności
    (obojętne który US), z notariuszami nie ma to nic wspólnego, nie wiem czy
    dobrze rozumuję, ale wydaje mi się że chodzi o kredyt którego
    zabezpieczeniem jest hipoteka, z reguły są to dwie hipoteki ( jeżeli kredyt
    denominowany w walucie), trzeba złożyć dwie deklaracje PCC-1 ( wypełnione i
    podpisane przez pytającego i bank)i zapłacić...