  • Data: 2002-11-05 13:19:33
    Temat: Re: gdzie zaplacic ten podatek???
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik "

    > 'argument nietrafiony, wartość wyrażenia NULL' ! (to
    > ostatnio modne na grupie więc proszę bez urazy :))
    > Wygląda na to że kupił jako *DG* od nie-VATmana (pewnie
    > OF nie-DG właśnie).

    Ale Panie Godfrydzie - ja sie tak latwo nie obrazam...
    Znam troche zycie i troche probuje interpretowac "po objawach"

    Wiec domyslam sie ze czlowiek OSOBA FIZYCZNA porwadzaca DG
    kupil samochod w celu wprowadzenia go jako ST do swej DG...
    i jako KUPUJACY widnieje w umowie wlasnie owa osoba fizyczna,
    a nie "Firma" ....
    I mysle ze wlasnie tez kupil od osoby nie prowadzacej DG

    A napisal "na firme" bo tak mu sie napisalo gdy kupil w zwiazku z w zwiazku
    z DG.

    Boguslaw