eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[gdzie] Centrum Certyfikacji dla rozliczen podatkowych › Re: [gdzie] Centrum Certyfikacji dla rozliczen podatkowych
  • Data: 2006-08-07 10:45:27
    Temat: Re: [gdzie] Centrum Certyfikacji dla rozliczen podatkowych
    Od: "\\n" <...@...xy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8/7/2006 12:32 PM, Użytkownik MiRuS napisał:

    > Spolki z.o.o. juz teraz maja miec obowiazek - czy moze cos zle uslyszalem?

    Z informacji rozsyłanych przez urzędy skarbowe wynika, że jest to prawo,
    nie obowiązek i na dodatek nawet jeżeli zdecydujesz się na składanie
    deklaracji w tej formie to i tak zawsze można składać w formie
    papierowej (oczywiście albo albo). W tej chwili US pozwalają na
    składanie od 16 sierpnia tylko PIT-4 i PIT-8A. Co do zusu to wg tego
    dokumentu:
    http://www.mgip.gov.pl/NR/rdonlyres/FCD37B0F-6B7B-46
    FB-8BE0-5EAC2DE085C1/15625/211105_podpis_lektroniczn
    y.pdf
    (str. 49 i dalsze) od 21-07-2007 dokumentu mogą być podpisane cyfrowo a
    dopiero od 21-07-2008 przyjmowane będą tylko takie dokumenty.