  • Data: 2006-01-17 21:42:04
    Temat: Re: [@] formularze NIP1, RG1, PIT5 w formacie A3
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0c94.000000bd.43ca63c3@newsgate.onet.pl...
> [...]

    Ehmmmm, A3 nie trzeba skladac?
    I po jaki @#$% laczyc na ksero?
    ;-)

    > problem jest w tym, że wszelkie znane mi wersje Acrobat Reader i Foxit
    Reader,
    > mają jedynie opcję drukowania od ... do ... i za Chiny Ludowe nie mogę
    ustawić
    > drukowania 4 i 1 strony na jednej kartce A3

    Skoro juz uzywasz Adobe Readera to zrob w nim fotke calej strony i obraz
    strony wklej do Worda czy czego tam chcesz. Wtedy ty decydujesz o kolejnosci
    stron - beda w takiej kolejnosci w jakiej wkleisz (4-1, 2-3).

    IMHO to wiecej zabawy niz wydruk na 4 kartkach A4 i uzycie zszywacza, ale
    skoro lubisz tak...;-)

    --
    Pozdrowienia