  • Data: 2002-09-26 12:03:53
    Temat: Re: firma emeryta a ZUS
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 24 Sep 2002 20:06:36 +0200), "pix"

    >Dlaczego od razu spółkę ?
    >Chyba odpowiedniejszą formą jest zwykła DG jako osoba fizyczna.

    Aczkolwiek Spółka Cywilna byłaby lepsiejsza z uwagi na późniejsze jej
    przejęcie. Jednosobowa DG na babcię skutkuje jej rozwiązaniem w
    momencie zejścia babci lub w momencie gdy chce się ją przekazać komuś.
    A tak SC można etapami przekazać całkiem innym wspólnikom.

    Ale od UoP zapłaci ZUS!

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)