  • Data: 2006-12-23 21:28:28
    Temat: Re: fakutra za usluge - Internet
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu to zgrabnie opisali:
    > http://www.pit.pl/ulga-internet/
    Stoi tam napisane, że "Składający PIT-5 mogą dokonać odliczeń w ciągu
    roku podatkowego, wpisując kwotę wydatków udokumentowanych dowodem
    wpłaty i fakturą w rubryce 35.".
    Rozumiem, że mogą, ale nie muszą? Tzn. ja od bodajże sierpnia biorę
    faktury na DG i od tego czasu normalnie wrzucam Internet w koszty. Ale
    wcześniej brałem faktury "nie na DG" i zamierzam je wpisać dopiero w
    picie rocznym.
    Dobrze kombinuję?