  • Data: 2005-12-02 09:46:58
    Temat: Re: faktury-przelew-podpis
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    futuraprint.pl wrote:

    > moze jestem lekko niedoswiadczony ale prosilbym jasniej, bo malo
    > zrozumialem z poniższej wypowiedzi.
    > jezlei faktura nie jest zadnym dowodem to co jest dowodem na sprzedaz

    Zależnie od sposobu zawarcia umowy
    1. Jeśli w odpowiedzi na ofertę sprzedawcy zostało przesłane zamówienie
    to dowodem jest to zamówienie
    2. Przy innych bardziej skomplikowanych sposobach zawierania umowy sama
    podpisana umowa

    > i odbior towaru? list andawczy od kuriera z podpisem odbiorajacego
    > towar?

    Oczywiście tak. Jeśli wysyłka odbywa się przez kuriera. W innych
    wypadkach np dokument WZ.

    > weksel mam podpisac z odbiorca?

    To byłaby przesada (przy typowych transakcjach)