    From: "justyna" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktury-pisanie i drukowanie-2 pytania.
    Date: Tue, 2 Apr 2002 10:58:59 +0200

    nie trzeba kupowac nowej drukarki
    kup poprostu papier biały formatu a4 i drukuj po 2 razy
    tylko musza tam się mieścić słowa oryginał a na drugiej kopia
    jeżeli program drukuje to na jednym skreślasz oryginał na drugim kopia
    a jeżeli nie drukuje to pisz ręcznie albo zrób sobie pieczęć będzie szybciej
    a co do bonów, to nie mam pewności ale chyba jako zw. ale to nie ręczę,
    muszę poczytać a w tej chwili jestem w przeprowadzce, więc to trochę potrwa
    pozdrawiam
    justyna

    Użytkownik "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM> napisał w
    wiadomości news:a89o4s$n8o$1@news.tpi.pl...