    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura vat z 12-2004
    Date: 11 Feb 2005 20:57:14 GMT

    Użytkownik Magdalena <m...@n...autograf.pl>
    w wiadomości <news:cuit4o$ipr$1@news.onet.pl> wstukał:

    > "miro" <m...@t...pl> wrote in message
    > IV
    >
    > naucz się cytować, to po pierwsze.

    Fakt :) Ty natomiast skonfiguruj OE tak, żeby dodawał odpowiednią deklarację
    (Nie mam na myśli PIT ani VAT, raczej ISO-8859-2)

    > Pytanie jest takie, czy ***otrzymałeś*** tę fakturę w IV kwartale 2004? Bo
    > jeżeli tak, to możesz sobie skorygować poprzednią deklarację. Natomiast,
    > jeżeli fakturę wystawiono w mieście 500 km od Ciebie dnia 31-12-2004 to US
    > nie daje wiary, że dotarła do Ciebie tego samego dnia.

    Uważasz, że email z fakturą nie miał szansy dotrzeć, masz kiepskie
    doświadczenia z US?

    > Natomiast to, że program w nowym roku nie widzi w rejestrze VAT faktury
    > zaksiegowanej do grudnia roku poprzedniego, to zdecydowanie wina programu.
    > Takie sytuacje są przecież możliwe i dopuszczalne przez prawo. Może spróbuj
    > tę fakturę wprowadzić do rejestru VAT nowego roku, ale oczywiście nie
    > wprowadzać do KPiR (nie wiem, czy Twój program ma taką możliwość).

    Niezłe podpowiedzi. A co powiesz na fakt, że skoro program nie umożliwia
    prowadzenia "księgowości" zgodnie z rozporządzeniem, to trzeba ją prowadzić
    ręcznie?

    --
    Do FDD podłaczone sa dwa przewody jeden zasilający (chyba na stałe napięcie
    24 V, to napięcie jest szkodliwe)