    From: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura vat z 12-2004
    Date: Fri, 11 Feb 2005 19:20:40 +0100
    Sender: m...@a...pl@axl144.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "miro" <m...@t...pl> wrote in message
    news:cuisf4$nd6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Rozliczam sie z vat-u kwartalnie. Czy nie mozna by bylo zlozyc korekty za
    IV
    > kwartal 2004 (VAT)
    > Ksieguje to w programie i nie bardzo wiem jak to zrobic z tym VATem jesli
    > zaksieguje w 12-2004.
    > Nowy rok "nie widzi" Vatu z 2004

    naucz się cytować, to po pierwsze.
    Pytanie jest takie, czy ***otrzymałeś*** tę fakturę w IV kwartale 2004? Bo
    jeżeli tak, to możesz sobie skorygować poprzednią deklarację. Natomiast,
    jeżeli fakturę wystawiono w mieście 500 km od Ciebie dnia 31-12-2004 to US
    nie daje wiary, że dotarła do Ciebie tego samego dnia.

    Natomiast to, że program w nowym roku nie widzi w rejestrze VAT faktury
    zaksiegowanej do grudnia roku poprzedniego, to zdecydowanie wina programu.
    Takie sytuacje są przecież możliwe i dopuszczalne przez prawo. Może spróbuj
    tę fakturę wprowadzić do rejestru VAT nowego roku, ale oczywiście nie
    wprowadzać do KPiR (nie wiem, czy Twój program ma taką możliwość).

    Magdi