  • Data: 2003-07-16 07:52:12
    Temat: Re: faktura vat + korekta - jeden dokument PZ czy dwa?
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Cos chyba nie rozumiem magazynier robi PZ w/g faktury czy w/g stanu
    > faktycznego otrzymanego towaru ?

    Chyba wedlug wlasniego 'widzi mi sie' ;) A faktycznie jest tak ze faktura
    obejmowala 2 pozycje po jednej sztuce kazda. Korekta byla na 1 material, ktory
    zostal w tym momencie 'wyzerowany'. Dlatego tez magazynier uznal ze wprowadzi z
    faktury vat tylko te jedna pozycje na ktora nie ma korekty. Dla mnie to jest
    dziwne. Tez sie zastanawiam jak oni pozniej uzgadniaja magazyn i konto 300.. W
    poprzedniej firmie gdzie pracowalam byly 2 rejestry oddzielny na zakup i
    oddzielny na f.korygujace i taka praktyka byla nie do zaakceptowania. Tutaj to
    jest wszystko razem i caly czas tak robia. IMHO jednak sa to dwa rozne
    dokumenty na ktore trzeba dwa rozne kwity wystawic.

    Pozdrawiam Klaudia