  • Data: 2006-11-19 19:05:41
    Temat: Re: faktura VAT zaliczka
    Od: "Magdi" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4560AA2C.4D23BE0@gazeta.pl...

    > Jest na to jakas podstawa prawna, ze akurat tak ma byc?

    a do czego masz wątpliwości?

    faktura zaliczkowa daje prawo tak samo do odliczenia VAT jak faktura
    końcowa, więc w miesiącu otrzymania faktury zaliczkowej lub w następnym.
    Jest inaczej?
    Wg mnie nie ma jednak możliwości wpsiania tej faktury w koszty PRZED
    otrzymaniem samego towaru, bo kosztami uzyskania przychodu nie są zapłacone
    zaliczki.

    Magdi