  • Data: 2005-01-07 14:30:49
    Temat: Re: dziwna sprawa
    Od: "Dalon" <a...@N...NIC.NIC.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pojedyncza rejestracja to jakieś 150 zł, razy dwa to prawie 300.
    > To OC za 7 miesięcy jest więcej warte?
    > A tym bardziej upór ze zmianą TU właśnie dla OC?

    TU zyczy sobie tylko przeslanie dokumentu kupna sprzedazy/darowizny i
    pozniej "nowy" wlasciciel ma 30 dni na odrzucenie ubezpieczenia i zostaje
    zerwana umowa a roznica wyplacona staremu wlascicielowi -czyli wychodzi na
    umowe darowizny -tylko jaki jest od niej podatek?? ..zakladajac ze za chwile
    auto trafia w ten sam sposob spowrotem jesli to robi jakas roznice przy
    wysokosci podatku itp

    albo moze jeszcze jedno - symulowana darowizna tylko dla TU ?? :>

    aha i nr do jakies dobrego lekarza z wielkopolski :))

    PS tak naprawde to zalezy mi na tym by te kilkaset zl zostalo w kieszeni

    Pozdrawiam.